روغن مکمل جیره طیور

روغن مکمل جیره طیور

روغن مکمل جیره طیور  کاسپین را با ویژگی های منحصر به فرد، نظیر کیفیت و قیمت را از مجموعه طیور پروران تهیه کنید و پرورشی عالی را تجربه کنید.

روغن مکمل جیره غذایی طیور برای استفاده در جیره طیور و خوراک مرغ به علت داشتن بالاترین انرژی نسبت به کربوهیدراتها و پروتئین ها و غلات مناسبترین منبع قابل دسترس برای طیور می باشد.

روغن مخصوص طیور، روغن های با بیس گیاهی سویا می باشند. که به علت ساختمان بیوشیمیایی آن نسبت به روغن های حیوانی یا دامی قوه جذب بسیار بالاتری دارد، زیرا در ساختمان آن نسبت اسیدهای چرب غیر اشباع به اسیدهای چرب اشباع بسیار بیشتر است و در نتیجه جذب بسیار عالی تر و با کیفیت بهتری در بدن طیور ایجاد می شود.

روغن ویژه طیور کاسپین موجب می شود که پرنده انرژی متابولیستی بیشتری را از روغن گیاهی تا روغن حیوانی و پیه دریافت کند. به خاطر اینکه بخش زیادی از اسیدهای چرب حیوانی یا پیه را اسیدهای چرب اشباع تشکیل می دهد. بنابراین ترکیب اسیدهای چرب می تواند بر مقدار انرژی چربی یا روغن گیاهی تاثیرگذار باشد. بنابراین باید بدانیم که مقدار انرژی متابولیسم گیاهی بسیار بیشتر از روغن های حیوانی است.

 

عرضه روغن مکمل جیره غذایی طیور

شرکت طیور پروران افتخار دارد تا عرضه بهترین روغن مخصوص جیره غذایی طیور را در اختیار کلیه کارخانجات خوراک طیور و مرغداران و پرورش دهنگان طیور قرار دهد. مجموعه طیور پروران مناسبترین قیمت های روغن طیور و سویا خام را در اختیار کلیه پرورش دهندگان در سراسر کشور قرار می دهد.

اضافه کردن مقداری روغن به جیره غذایی طیور تاثیرات شگرفی در راندمان جذب و وزن گیری طیور در دوره پرورش دارد. در این میان با مجموعه طیور پروران که روغن های بهینه شده برای مصرف طیور از قبیل روغن سویا خام، روغن آفتابگردان خام، روغن تصفیه شده انسانی و روغن ترکیبی را داراست، پرورش را با خیالی آسوده تجربه نمایید.

برای تهیه روغن های مناسب مکمل جیره غذایی طیور با مشاورین مجموعه طیور پروران تماس بگیرید.

09120972397  –  پناهی شاد

 

LEAVE A REPLY

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *