روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری

روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری

در این مجموعه روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری به صورت مستقیم و بدون واسطه گری های موجود در بازار، با مناسب ترین قیمت تولید و توزیع می گردد.

ترکیبات غذایی یک جیره مرکب، باید تامین کننده کلیه نیازهای بدن طیور باشد. پس باید به صورتی به تغذیه طیور توجه نمود که با شرایطی مناسب رشد کرده و طیور به صورت کامل تغذیه شوند.

ما برگرفته از علم و دانش مربوط به تغذیه طیور با کیفیت ترین روغن مرغوب ویژه طیور مرغداری را تولید می کنیم تا به تغذیه طیور آسیبی وارد نشود.

وجود چربی هایی مثل روغن طیور کاسپین به عنوان مکمل در جیره غذایی از عوامل بسیار مهم در تغذیه باشد.

روغن ویژه مرغداری

روغن طیور و روغن ویژه مرغداری به صورت فله و حلبی و گالن به مرغداران و دفاتر فروش و خدمات مرغداری قابل عرضه می باشد.

ترکیبات غذایی روزانه در طیور گوشتی می تواند تاثیر بسزایی در رشد بهتر طیور و جوجه های جوان داشته باشد. در ترکیبات غذایی طیور گوشتی باید از روغن طیور به صورت دائمی استفاده شود زیرا این روغن های طیور و روغن های مرغداری دارای خاصیت پروتئنی و ویتامینی بالایی هستند و در صورت استفاده مداوم می توانند کمک شایانی در جهت رشد طیور داشته باشند.

ترکیبات اصلی یک جیره عبارت است از کربوهیدرات ها، پروتئین ها، چربی ها و ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. وجود چربی هایی چون روغن مرغداری  و  روغن طیور در جیره غذایی برای پرورش طیور از عوامل بسیار مهمی است که به آن توجه بیش از اندازه شده است.

روغن ویژه طیور کاسپین در مجموعه طیور پروران تولید و به مرغداری ها و به کارخانه های تولید دان پلت در سراسر کشور ارسال می شود.

روغن طیور مناسب جهت تغذیه طیور به صورت نباتی با منشاء گیاهی در طیور پروران عرضه می گردد.

شماره تماس مستقیم: 09111969303  پناهی شاد

 

LEAVE A REPLY

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *