روغن طیور مخصوص جیره مرغداری

روغن مخصوص طیور جیره مرغداری

روغن مخصوص طیور جیره مرغداری به عنوان مکمل جیره غذایی طیور است. که برای پرورش طیور از عوامل بسیار مهم و اساسی به شمار می آید. که در مجموعه طیور پروران با مناسبترین قیمتها به فروش می رسد.

در حال حاضر 90 درصد از مرغداری های صنعتی از روغن مخصوص طیور در خوراک دام و طیور خود استفاده می کنند و از اثرات مفید آن آگاهند. اما مرغداران باید روغنی را انتخاب نمایند که پراکسید آن پایین باشد، چون پراکسید ماده ای سمی برای طیور است و باعث مسمومیت می شود.

همچنین روغن طیور باید استریل و به خوبی فرآوری شده باشد و علاوه بر آن مواد مضر، با تصفیه سازی از چربی کم شده باشد.

روغن مخصوص طیور مرغداری

روغن طیور مخصوص مرغداری دارای ترکیبات مناسب برای جیره غذایی در مرغداری ها می باشد. این مجموعه فروش روغن طیور مخصوص مرغداری را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار کلیه همکاران صنف صنعت طیور قرار می دهد.

نقش ویتامین ها در رهاسازی انرژی بسیار حیاتی است. کربوهیدرات ها اصلی ترین و اقتصادی ترین بخش جیره غذایی هستند که مسئولیت تامین انرژی را بر عهده دارند. افزدون روغن مخصوص مرغداری به جیره مرغداری از اهمیت خاصی برخوردار است. این روغن ها به صورت عمده و خرده در این مرکز تولید و توزیع می شود.

فروش روغن مخصوص طیور

روغن استخراج شده از دانه سویا یکی از مهمترین انواع روغن هاست. این روغن دارای اسیدلینولئیک بسیار بالایی است. به همین دلیل نمی توان از آن به عنوان روغن سرخ کردنی استفاده نمود.

با توجه به اهیمت زیاد روغن مخصوص طیور در جیره مرغداری، مجموعه طیور پروران با حذف واسطه های موجود در بازار، این محصول را با مناسبترین قیمت به کارخانه های دان پلت و مرغداری های سراسر کشور توزیع می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین طیور پروران تماس بگیرید.

09120972397 – پناهی شاد

LEAVE A REPLY

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *