روغن ویژه طیور

روغن ویژه طیور

با خرید روغن ویژه طیور از مجموعه طیور پروران کیفیت را در کار خود تضمین کنید.

با تهیه روغن ویژه طیور کاسپین با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت روغن، یک پرورش خوب را به خود هدیه دهید.

روغن استخراج شده از دانه های سویا یکی از مهمترین انواع روغن هاست که حاوی اسیدلینولئیک بسیار بالایی است و طعم شیرین و خواص درمانی بی نظیری دارد.

و تنها دانه گیاهی است که دارای 9 امینواسید ضروری و یک پروتئین کامل است. و دارای میزان بالایی از چربی های اشباع نشده و اندکی کلسترول می باشد.

روغن ویژه مرغداری

 

روغن ویژه مرغداری با کیفیت به روند هضم در روده مرغ کمک کرده، و انرژی مورد نیاز جیره را تامین می نماید. ترکیبات مغذی برای حفظ کارکردهای فیزیولوژیکی طبیعی بدن مرغ ضروری است و روغن ویژه مرغداری به حفظ این ترکیبات کمک شایانی می کند. برای اینکه بتوانید با بهترین روغن ویژه مرغداری بابیس سویا آشنا شوید با مجموعه طیور پروران تماس داشته باشید.

 

قیمت روغن طیور ویژه مرغداری

 

برای خرید روغن مخصوص طیور با بهترین کیفیت و تاثیر گذاری مستقیم در جیره با مجموعه طیور پروران شمال تماس بگیرید. ما تولید کننده روغن مخصوص طیور با بیس گیاهی با کیفیتی منحصر به فرد می باشیم که می تواند انرژی مورد نیاز جیره را برای مرغداریهای سراسر کشور تامین کنیم.

وقتی جیره ای را می خواهید بعنوان صنعتی یا تجاری متعادل کنید نیاز به منبع انرژی داریم و این منبع انرژی به غیر از غلات باید از منابع متمرکز هم باشند. یکی از این منابع متمرکز انرژی، استفاده از روغن مخصوص طیور و روغن مرغداری می باشد.

روغن مخصوص طیور و روغن مرغداری با منشا گیاهی تا حد قابل ملاحظه ای انرژی جیره و نیاز پرنده به انرژی را تامین می کند.

برای ارتباط با مجموعه طیور پروران و تهیه روغن با کیفیت با شماره زیر تماس بگیرید.

09120972397 – پناهی شاد

 

 

LEAVE A REPLY

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *