قیمت روغن مرغداری مخصوص تغذیه طیور گوشتی

قیمت روغن مرغداری مخصوص تغذیه طیور گوشتی

مناسبترین قیمت روغن مرغداری مخصوص تغذیه طیور گوشتی در مجموعه طیور پروران با حذف واسطه ها و به صورت مستقیم به واحدهای مرغداری سراسر کشور ارسال می گردد. با ورود غذا به دستگاه گوارش روند پیچیده هضم با شکستن ترکیبات اصلی غذایی به دو شیوه مکانیکی و آنزیمی آغاز می شود. روند هضم پیچیده است و اتمام آن مستلزم وقوع تعداد زیادی از واکنشهای بیوشیمیایی است. در روند هضم هر ماده غذایی جهت جذب در دستگاه گوارش به مولکولهای کوچکتر تبدیل می شود. افزودن روغن به جیره طیور در روند هضم کمک شایانی می کند. برای تهیه روغن مرغداری مناسب جهت تغذیه طیور گوشتی با مجموعه طیور پروران تماس بگیرید.

قیمت روغن مرغداری

این مجموعه تولید و توزیع روغن سویا ویژه طیور برای ارسال به سراسر مرغداری ها و کارخانجات تولید دان پلت سراسر کشور را عهده دار می باشد و مناسبترین قیمت روغن مرغداری مخصوص تغذیه طیور گوشتی را از این مجموعه بخواهید.

نتایج بسیاری از تحقیقات نشان می دهند که افزایش چربی در جیره سبب کاهش عددی مصرف خوراک می گردد و این اثر را به افزایش ماندگاری چربی در دستگاه گوارش و در نتیجه کاهش مصرف خوراک نسبت می دهند.

خرید و فروش روغن مرغداری

خرید و فروش روغن مرغداری در جیره غذایی طیور با مناسبترین کیفیت ها در طیور پروران قابل عرضه می باشد.

برخی از ترکیبات غذایی در بدن طیور به انرژی تبدیل می شوند تا کارکردهای ضروری جهت ادامه حیات را به انجام برسانند و برخی و برخی دیگر نیز موجبات شد و تولید و ایمنی را در بدن دام و طیور فراهم می کنند.

تولید روغن های مخصوص طیور در این مرکز با توجه به علم  و فن آوری روز این صنعت انجام و برای فروش در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد تا برای پرورش از بهترین مواد استفاده نمایند.

برای خرید روغن مرغداری مخصوص تغذیه طیور گوشتی با ارزش غذایی بسیار عالی با محموعه طیور پروران تماس بگیرید.

09111969303 – پناهی شاد

1 Comment

User

کد اقتصادی

Posted at آگوست 1, 2020 پاسخ

سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به
کارتون ادامه بدین

LEAVE A REPLY

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *